Boc a facut poc!

update:

Sa inteleg…

Viitorul prezidentiabil e pus la sefia Guvernului. Are deci incredere in el.

Asa ca se asteapta sa-i raspunda la fel. Pe modelul Putin-Medvedev.

Intrebarea e: mai tine figura???

Ca am contra-argumente: Basescu nu e Putin. Basescu nu mai are timp. Romanii nu sunt rusi. Si nici rusii nu mai sunt ce-au fost.

Politicieni din opozitie, ATENTIE!

NU ati castigat nimic. Abia acum incepe lupta.
Este gestul prin care puterea da startul campaniei. Se apuca de curatat pe ici pe colo, de reformat, de rebranduit, de construit uniunea concurenta USL-ului.

Demisia lui Boc era previzibila. In 27 ianuarie, scriam ca isi pregateste retragerea la cererea publicului si pentru salvarea propriului partid.

PDL-ul nu a stiut sa comunice cu romanii, vorba lui Basescu. Dar nici USL-ul nu e mai breaz. Nu are vot de incredere, ci are procent datorat votului negativ acordat Puterii. Si-atunci logica mea e simpla. Daca Puterea nu mai e la putere?!

Iar istoria dovedeste ca memoria publica e scurta.
Daca romanii au ajuns sa-l regrete azi pe Ceausescu…

http://youtu.be/q1Qwc_EWl-M

Be Sociable, Share!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Boc a facut poc!

  1. Marin says:

    Corecta analiza!

  2. Aya says:

    PARLAMENTUL TREBUIE SA-L SUSPENDE, DE URGENTA, PE TRAIAN BASESCU!

    Este evident ca, pana acum, lucrurile isi urmeaza cursul corect.
    Primul pas trebuia sa fie- si a fost- demisia/demiterea lui Boc din functia de prim ministru.
    Al doilea pas, facut fara intarziere, trebuie sa fie suspendarea lui Traian Basescu de catre Parlament.

    De ce era important ca pasii sa fie facuti in aceasta ordine?
    Pentru ca, daca s-ar fi debutat cu suspendarea lui Traian Basescu (ulterior, prin referendum, demiterea lui) la Palatul Victoria s-ar fi mentinut, cu mare grad de probabilitate, Emil Boc.

    Am afirmat si repet: in Parlament exista numarul suficient de voturi pentru suspendarea lui Traian Basescu, inclusiv de la PDL (intrucat a devenit lest pentru acest partid) dar, aceeasi parlamentari ai puterii care ar vota suspendarea presedintelui Romaniei nu ar fi votat debarcarea lui Boc.
    Prin demisia lui Boc (fortarea mainii lui pentru a demisiona) a fost rezolvat punctul “critic” al situatiei.

    Parlamentul Romaniei trebuie sa-l suspende, de urgenta, pe Traian Basescu pentru flagranta incalcare a art. 2 din Constitutia Romaniei- dovada regasindu-se, fara echivoc, atat in actiunile sale cat si in declaratiile sale publice in care detaliaza si recunoaste (anunta, as putea spune) ca a incalcat mentionatul articol din Legea fundamentala.

    La conferinta “România în Uniunea Europeană. Cinci ani de la aderare”, Traian Basescu a declarat (transmis in direct de posturile TV, joi 2 februarie 2012):
    Citez:
    “pachetul “guvernanţă economică”(…) şi, în sfârşit, tratatul, pe care l-am adoptat în formă finală acum câteva zile, la Bruxelles, şi care urmează să fie semnat la 1 martie şi care încearcă să introducă generalizat disciplina bugetară. (…)nu este o politică naţională. Este partea “hard” a cedării de suveranitate, dar toţi ştim că este şi un exerciţiu “soft” în ceea ce priveşte cedarea de suveranitate.(…) se fac politici mai puţin vizibile, dar care sunt parte a unei cedări de suveranitate, printr-un exerciţiu “soft” de la nivel european. Deci s-a accentuat cedarea de suveranitate, dar ea este insuficientă(…) Şi paşii următori va trebui să îi facem destul de repede. Destul de repede, pentru că aici nu mai este vorba de interes naţional (…) eu nu mă feresc să spun că va trebui să avem curajul să spunem naţiunilor noastre că soluţia corectă este realizarea statelor unite ale Europei (!!! s.A.). Va trebui mai devreme sau mai târziu să ne punem cu toţii la un loc suveranitatea (!!! n.A.) pentru a crea suveranitatea Uniunii Europene (…) nu poate funcţiona (…) Europa socială. (…) Numai aşa vom putea fi parte a acestei Europe (…) a cărei suveranitate o consolidăm cedându-i fiecare câte puţin din suveranitatea noastră, câte puţin azi şi ceva mai mult mâine.”

    In Constitutia Romaniei sta scris , la TITLUL I “Suveranitatea” – citez:
    Art. 2 (1)
    “Suveranitatea nationala apartine poporului roman, care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum”
    si
    Art. 2 (2)
    “Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu”.

    Declaratia publica a lui Traian Basescu indica, fara dubiu, ca, in mod constient, voluntar si premeditat, prin actiunile sale la care se refera fara echivoc, a exercitat si intentioneaza sa exercite, in continaure, suveranitatea in nume propriu, incalcand art. 2 (2) din Constitutie.

    In conformitate cu art. 2 (1) din Constitutie (deja citat) orice problema sau situatie care are sau ar putea avea legatura cu suveranitatea nationala- restrangerea sau cedarea (intr-un cuvant, stirbirea) tinand, indubitabil, de acest domeniu- poate fi reglementata DOAR prin vointa poporul roman.
    Actele la care s-a referit explicit Traian Basescu- si urmarile lor, pe care le-a expus fara echivoc- pot fi semnate si puse in opera doar daca poporul roman se pronunta explicit in acest sens, in urma consultarii sale prin referendum.

    Traian Basescu a luat decizii care implica suveranitatea Romaniei (dupa cum reiese din faptele sale si dupa cum singur a precizat) fara a consulta poporul roman.
    Prin aceasta se face vinovat si de incalcarea art. 2(1) din Constitutie Romaniei.

  3. Aya says:

    ALEGERILE ANTICIPATE POT FI DECLANSATE SI IN CAZUL SUSPENDARII DE URGENTA A LUI TRAIAN BASESCU- ACEASTA FIIND SITUATIA CARE GARANTEAZA DEMOCRATIA

    Pe posturile TV au inceput sa apara personaje care declara FALS ca daca este suspendat Traian Basescu nu pot fi declansate alegerile anticipate.

    Alegerile anticipate pot fi declansate si in cazul suspendarii imediate a lui Traian Basescu (SOLICITARE IMPERATIVA A PROTESTATARILOR DIN TOATA TARA!)- intre suspendarea presedintelui Romaniei si declansarea anticipatelor neexistand vreo incompatibilitate (sau conditionare) constitutionala.

    Astfel, se pot declansa alegerile anticipate dupa ce Parlamentul respinge, in rastimp de 60 de zile, cel putin doua solicitari de investitura a guvernului.
    Constitutia nu conditioneaza declansarea alegerilor anticipate de mentinerea in functie a presedintelui Romaniei- si, in cazul suspendarii acestuia, nu exclude anticipatele in cazul in care functia este preluata de un interimar.

    De asemenea, Constitutia Romaniei NU conditioneaza declansarea anticipatelor de dizolvarea Parlamentului.
    Astfel, in art. 89 (1) din Constitutie este precizat ca, dupa ce au fost respinse, de catre Parlament, cel putin doua solicitari de investitura a guvernului, presedintele POATE dizolva Parlamentul.
    Dispozitia constitutionala nu este imperativa- ramanand, deci, la latitudinea presedintelui sa dizolve- sau sa nu dizolve- Parlamentul.

    Este inca un argument solid in favoarea ideii ca alegerile anticipate pot fi declansate SI in cazul suspendarii presedintelui si a preluarii functiei de catre un interimar.
    Afirm acest lucru intrucat, conform 98 (2) din Constitutia Romaniei, in perioada interimatului functiei de presedinte al Romaniei, nu pot fi exercitate (citez) “atributiile prevazute la articolele 88- 90”. Aceasta interdictie cuprinde si art. 89 unde se face vorbire despre POSIBILITATEA presedintelui de a dizolva Parlamentul.

    Declansarea alegerilor anticipate in conditiile suspendarii de urgenta a lui Traian Basescu este, dincolo de cea mai ferma dintre toate solicitarile protestatarilor, GARANTIA SITUATIEI DE MAXIMALA SIGURANTA PENTRU DEMOCRATIE IN ROMANIA.

    Detaliez argumentatia:
    In cazul in care alegerile anticipate ar fi declansate FARA SUSPENDAREA lui Traian Basescu, este elementar ca acesta- tinand cont de situatie si de tipul autocrat pe care il reprezinta- va uza fara ezitare de posilibitatea (nu obligativitatea!) prevazuta in Constitutie de a dizolva Parlamentul.
    Sunt notorii atacurile lui Traian Basescu impotriva Parlamentului si faptul ca a sugerat, de nemumarate ori, ca, din punctul lui de vedere “lucrurile s-ar rezolva usor” daca nu ar exista Legislativul.
    O astfel de posibilitate oferita de Constitutie- de a dizolva Parlamentul- este exact ceea ce isi doreste Traian Basescu astfel incat, in cele trei luni pana la alegerile anticipate (DACA ar fi respectat termenul!) sa isi impuna, fara opreliste, vointa totalitara in toate domeniile.

    Ocupantul interimar al functiei de presedinte (in urma suspendarii lui Traian Basescu) NU paote dizolva Parlamentul – conform art. 98 (2) din Constitutia Romaniei- existand posibilitatea declansarii alegerilor anticipate.
    Pe cale de consecinta:
    In cazul suspendarii de urgenta a lui Traian Basescu de catre Parlament si declansarii alegerilor anticipate in timpul perioadei de interimat, EXISTA GARANTIA CA PARLAMENTUL NU POATE FI DIZOLVAT, DECI O GARANTIE A DEMOCRATIEI .

    UN ALT AVANTAJ: POT FI FACUTE, URGENT, SI ALEGERI RPEZIDENTIALE ANTICIPATE

    Prin suspendarea de urgenta a lui Traian Basescu de Parlament se creeaza- in afara garantiei conservarii in functiune a institutiei- garant a democratiei in Romania- si situatia propice pentru declansarea alegerilor prezidentiale anticipate.

    Astfel, in termen de 30 de zile de la suspendarea lui Traian Basescu trebuie organizat un referendum pentru demiterea presedintelui- conform art. 95 (3) din Constitutie.
    Este elementar care va fi rezultatul referendumului: demiterea lui Traian Basescu.
    In felul acesta, se ajunge la vacanta functiei de presedinte, situatie prevazuta ca fiind obligatorie in art. 97 din Constitutia Romaniei in vederea organizarii alegerilor pentru un nou presedinte, in termen de trei luni- art. 97 (1) si 97 (2).

    SE POATE AJUNGE IN SITUATIA UNOR “ALTFEL DE COMASATE”: GENERALE SI PREZIDENTIALE
    Cu putin efort, se poate ajunge in situatia desfasurarii alegerilor generale si prezidentiale anticipate simultan.

    S-ar ajunge astfel si la “visul” lui Traian Basescu- alegeri comasate- insa nu locale si generale, dar generale si prezidentiale.
    Desigur, nu il impiedica nimeni pe Traian Basescu sa candideze pentru un nou mandat dupa toate cele care se vor fi intamplat. Ar vedea, astfel, care este “cota” lui reala in Romania: sub 1%.

  4. Aya says:

    RELATIA TRAIAN BASESCU – VIKTOR BOUT – TRAFIC DE ARMAMENT (2)
    (cu prime completari)

    Viktor Bout, fost ofiter GRU, anchetat pentru trafic de armament în favoarea retelelor teroriste din Orientul Mijlociu, Africa si al gherilelor FARC, si-a procurat arme si munitie din România (principalul “troc” fiind tigari-armament).
    Reteaua lui Viktor Bout este unica data fiind abilitatea sa de a livra arme sofisticate oriunde în lume si prin faptul ca traficul a luat amploare cu sustinerea lui Traian Basescu, in timpul mandatelor sale de ministru al Transporturilor.

    O paranteza:
    In 2005, odata cu instalarea lui Traian Basescu la Cotroceni, in calitate de presedinte, in Romania s-au desfasurat (cu protectie dispusa de la Cotroceni) negocieri intre traficantii de armament (colaboratori si membri ai retelei lui Viktor Bout) si destinatarii livrarilor ilicite.
    Implicarea lui Traian Basescu in operatiunile specifice traficului de armament a continuat, dupa 2005, in principal prin oferire de protectie.
    Unul dintre colaboratorii apropiati ai lui Viktor Bout, arestat anterior acestuia, a furnizat informatii despre modul de operare al ramificatiilor retelei si despre implicarea lui Traian Basescu in traficul “negru” transfrontalier de armament, in perioada in care era ministru al Transporturilor.
    Pe parcursul anchetei el a declarat ca Romania a fost, alaturi de Bulgaria, una dintre tarile care îi furnizau armament lui Viktor Bout.

    Informatia a fost confirmata si prin declaratiile date de Viktor Bout in timpul investigatiilor din SUA, unde a ajuns dupa arestarea sa in 2010, in Thailanda.
    In perioadele in care Traian Basescu a fost ministru al Transporturilor, Viktor Bout a cumparat din Romania, cu sprijinul acestuia, avioane din florila aeriana romaneasca. Avioanele au fost destinate traficului transfrontalier de armament.
    Ulterior cumpararii, aeronavele au fost inregistrate la companii precum Air Cess (Emirate), Santa Cruz Imperial Airlines, Renan Air.

    Conform unor importante surse americane, Viktor Bout a virat, in beneficiul lui Traian Basescu, sume de bani in conturi din afara Romaniei.

    Dupa 1996, in cursul mandatelor lui Traian Basescu de ministru al Transporturilor, Viktor Bout a transportat (conform propriilor declaratii) printre altele, armament catre zone africane aflate in conflict .
    Ruta transporturilor era Bugaria- Romania- Africa.
    In unele dintre aceste operatiuni, era transportat armament din Bulgaria catre Africa (fiind facuta o escala “tehnica” la Otopeni- militar, Baza-Sud, cu protectia lui Traian Basescu).
    In alte cazuri, la Bucuresti ajungeau avioanele incarcate cu tigari. Se realiza “trocul” tigari- armament. Apoi, armamentul era transportat catre Africa. Unul dintre aceste transporturi (aprilie 1998) este binecunoscut sub numele “Tigareta II”- “acoperit”, in Bulgaria, de Ioan Talpes (ambasador al Romaniei la Sofia) si, la Bucuresti, de Traian Basescu (ministru al Transporturilor, in epoca).

    Intr-o ordine conexa de idei, conform declaratiilor lui Viktor Bout, prin mijlocirea si cu sprijinul lui Traian Basescu ar fi fost trimise, catre zonele de conflict, rachete sol-aer.

    Memento.
    Aceasta declaratie aminteste, celor cu memorie buna, faptul ca, in 1998, Romania a fost tinta unui scandal declansat si sustinut, cu precadere, de CNN. Era vorba de faptul ca, in anul respectiv (1998)- cand Traian Basescu era ministru al Transporturilor- Romania ar fi fost implicata in livrarea de giroscoape de rachete balistice intercontinentale (SCUD) catre Irak.
    Ulterior, scandalul a fost acoperit prin declaratiile unor specialisti, conform carora Romania nu producea giroscoape de rachete SCUD. Analizand cu atentie declaratiile, se observa o deviere logica destinata stingerii scandalului: daca este adevarat ca Romania nu producea giroscoape de rachete SCUD, este la fel de adevarat ca scandalul viza livrarea lor, nu fabricatia.

    Conform surselor americane, un alt traficant de armament care a fi dat declaratii referitoare la implicarea lui Traian Basescu in traficul de armament si la relatiile dintre acesta si reteaua transfrontaliera condusa de Viktor Bout este Shimon Naor.

    P.S.
    Se pare ca vizita-fulger (si neasteptata) facuta de seful CIA la Bucuresti a avut directa legatura cu relatia dintre Traian Basescu si “traficantul mortii”, Viktor Bout, aflat, din 2010, detinut in SUA.
    Relatia Traian Basescu – GRU, privitoare la traficul de armament. este veche, ea luand amploare in perioada in care a fost sef al Agentiei NAVROM din Anvers (aflata in stricta vecinatate al unui “sediu sub acoperire” GRU).
    Sub acoperirea Agentiei NAVROM din Anvers a fost desfasurata si condusa de Traian Basescu o ampla operatiune de trafic “negru” armament- diamante (am detaliat in postari precedente).

    P.S.2
    Vizita discreta a sefului SRI, George Maior, in SUA si discutia pe care a purtat-o cu seful CIA au avut legatura cu “colaborarea” dintre Traian Basescu si Viktor Bout privind traficul “negru” transfrontalier de armament.

    De asemenea, problemele grave (si de ordin juridic!) derivand din “colaborarea” indelungata dintre Traian Basescu si Viktor Bout privind traficul transfrontalier de armament (in contextul terorismului international) au fost subiectul discutiilor intense (a se citi, o tentativa insistenta de negociere – ca si in cazul discutiilor dintre seful SRI-seful CIA) purtate de un veteran al serviciilor romanesti (inca nu ii dezvalui numele!) si Sean Joyce – specializat in combaterea terorismului international, fost responsabil cu problemele legate de terorism intenational, director adjunct al FBI din septembrie 2011.

    A bon entendeur, salut!

  5. Aya says:

    TRAIAN BASESCU- VIKTOR BOUT – TRAFIC DE ARMAMENT- TIGARETA II (SI CU IMPLICAREA G.I.P.P !!!.)

    Cu precadere in timpul celor doua mandate de ministru al Transporturilor din perioada 12 decembrie 1996- 22 decembrie 1999 Traian Basescu a avut o stransa colaborare cu Viktor Bout in domeniul marii criminalitati transfrontaliere (trafic de armament destinat zonelor aflate in conflict si organizatiilor paramilitare teroriste).
    Pentru desfasurarea acestor activitati criminale au fost folosite, in buna parte, aeronave din flotila Romaniei pe care Traian Basescu, tot in calitate de minsitru al Transporturilor, i le vanduse lui Viktor Bout, cu precadere, in timpul primelor sale doua mandate –cu precadere, in timpul celui de al doilea, din perioada 16 octombrie 1991 – 19 noiembrie 1992 (prim ministru, Theodor Stolojan).
    Pentru operatiuni a fost folost- cu implicarea directa a lui Traian Basescu (mai exact, la ordinul sau) Aeroportul Militar Otopeni.

    Traian Basescu a fost implicat in operatiunea de trafic transfrontalier cunoscuta sub numele „jurnalistic” de „Tigareta II” (in fapt, trafic tigari- armament)- aprilie 1998.

    Remarcabil este faptul ca Traian Basescu si-a inceput, efectiv, cel de al doilea mandat de ministru al Transporturilor din perioada CDR cu aceasta „activitate” de criminalitate transfrontaliera.

    O paranteza esentiala.
    Cei care cunosc „istorie recenta” stiu, desigur, ca, urma scandalurilor bine dirijate si „calibrate” incepute, intentionat, inca din decembrie 1997, Traian Basescu este cel care a determinat caderea guvernului Ciorbea in martie 1998.
    Scandalul care a dus la criza ce a provocat plecarea guvernului Ciorbea nu a fost „intamplator” sau „dezinteresat”, dar finantat cu bani GRU (de mentionat ca Traian Basescu era numit, in epoca, in cercurile politice, „specialistul in crize”.)

    Se stia ca Traian Basescu urma sa fie ministru al Transporturilor in viitorul guvern imediat dupa plecarea Cabinetului Ciorbea (martie 1998).
    In fapt, Traian Basescu- anuntat ca ministru al Transporturilor- isi prelua efectiv mandatul (repet, anuntat fiind, deja, oficial) in 17 aprilie 1998.

    In noaptea de 16/17 aprilie (oficial, deja in 17 aprilie) pe Aeroportul Militar Otopeni ateriza aeronava IL-76.
    La ordinul lui Traian Basescu, avionul a primit „gazduire” in zona militara, unde a fost descarcat (continea tigari) si a fost incarcat cu armament.
    „Schimbul” a fost „operat” in „cadrul” vechii colaborari intre Traian Basescu si Viktor Bout (unul dintre cei mai cunoscuti traficanti de armament ai lumii, „fost” ofiter GRU si un constant colaborator al lui Traian Basescu, in domeniu).
    Operatiunea („supervizata” de la Sofia de Ioan Talpes- „extensie” GRU in Romania si ambasador al Romaniei la Sofia, in acel moment) a fost descoperita in urma inregistrarii sale, si difuzarii ulterioare a informatiei catre presa, printr-o informare „discreta”.

    Cei care vor sa isi aminteasca, pot extrage din memorie informatia conform careia, din totalul incarcaturii de tigari, circa 300 de baxuri (care nu au putut fi depistate, ulterior, oficial) au fost incarcate separat si au luat o destinatie necunoscuta. In fapt, era „partea” ce trebuia sa revina, pe loc, „colaboratorilor romani” ai lui Viktor Bout- intre care, principalul, era Traian Basescu.
    Acele baxuri „disparute” au ajuns, in aceeasi noapte, la sediul GIPP (din epoca)- in cartierul Floreasca (deocamdata- repet,deocamdata!- nu dau adresa exacta, pe care o cunosc, asa dupa cum stiu si cine este martorul-cheie) unde au fost descarcate si depozitate temporar. GIPP apartinea, formal, generalului Dumitru Iliescu (de unde devine clar- daca mai exista vreo indoiala- ca marea criminalitate transfrontaliera este umbrela sub care se reunesc, in realitate, cei care, aparent, joaca roluri de personaje aflate pe parti diferite ale baricadei).
    In mai 1998, procurorul general Sorin Moisescu anunta ca (dupa “vinovatii de serviciu”- desigur, expreisa nu ii apartine fostului procurer general) urmeaza ca, pentru evaluarea probelor “sa se mearga pe verticala”. Dar se ajungea, astfel, la Traian Basescu si la acele parti ale serviciilor “corelate” cu GRU- ca atare, anuntul procurorului general a ramas nefinalizat.

    Mai ofer un “avertisment” (cu precizarea ca este doar o parte din “intreg”):
    Anterior- si tot la inceputul unui mandat de ministru al Tramsporturilor- s-a desfasurat o operatiune similara in cadrul “colaborarii” Traian Basescu- Viktor Bout.

    Traian Basescu si-a inceput primul mandat de ministru al Transporturilor din guvernarea CDR in 12 decembrie 1996.
    In 21 decembrie 1996. pe Otopeni Militar a fost „acceptat” (la ordinul si, evident, cu sustinerea lui Traian Basescu- repet, in cadrul „colaborarii” sale cu Viktor Bout) avionul IL-76 incarcat cu tigari. „Schema” a fost cea care avea sa fie regasita, ulterior, in cadrul operatiunii „Tigareta II- tigarile au fost descarcate iar avionul a fost incarcat cu armament.

    P.S.
    Avertismentul este ferm!
    A bon entendeur, salut!

  6. Aya says:

    CONEXIUNEA MONICA MACOVEI- TRAIAN BASESCU- MARE CRIMINALITATE TRANSFRONTALIERA ORGANIZATA

    ( TRAIAN BASESCU- VIKTOR BOUT- TRAFIC ARMAMENT; continuare)

    Relatia Monica Macovei – Traian Basescu (conex, si Traian Basescu- Viktor Bout) in materie de mare criminalitate organizata (trafic armament- tigari) este idelungata si complexa.
    Pe scurt, aceasta relatie cuprinde- printre altele:
    – acoperirea juridica asigurata de Monica Macovei, in operatiuni de mare criminalitate desfasurate de anumite firme (si de catre indivizi implicati in marea criminalitate);
    – implicarea Monicai Macovei in exercitarea de presiuni pentru exonerarea de raspundere a celor implicati in marea criminalitate organizata (atat presiuni ale “societatii civile”, via APADOR CH cat si, incapand cu 2005, in calitate de ministru al Justitiei, pozitie in care a colaborat direct cu Traian Basescu in incercarea de a sterge urmelor unor infractiuni de mare criminalitate organizata- cu precadere legate de traficul armament- tigari).

    Urmeaza, prezentate pe scurt, cateva “puncte” ale colaborarii Monicai Macovei- cu implicarea directa a lui Traian Basescu- in operatiuni de mare criminalitate organizata.

    1. Tigareta II.
    Operatiune tipica de mare criminalitate organizata, constand in trafic tigari- armament desfasurat pe Otopeni miliar (16/17 aprilie 1998) prin asocierea infractionala a “varfurilor” Traian Basescu (care a asigurat securitatea operatiunii la Bucuresti) si Viktor Bout (traficant de arme, vechi colaborator cu Traian Basescu) care a asigurat transportul efectiv al armamentului catre zone de conflict.
    Din incarcatura de tigari, echivalentul a 25% ajuns la firma GIPP a generalului Dumitru (Mitica) Iliescu- avand sediul, in epoca, in strada Turbinei nr. 23 (cartier Floreasca).

    GIPP se afla un relatii privind traficul si comercializarea ilicita de marfuri (inclusiv tigari) cu firma Business Woman, a carei avocata era Monica Macovei.
    Asociati in firma Business Woman erau Jamal Al Atm si generalul Nicolae Florica (fost sef al Garzii Financiare).

    Monica Macovei s-a ocupat de acoperirea juridica a actiunilor de mare criminalitate organizata desfasurata (SI!) de aceste firme (Business Wiman si GIPP)- sau implicand colaborarea lor in astfel de operatiuni ori a actionarilor si “colateralilor”.

    Multe dintre actiunile de acoperire a infractiunilor de catre Monica Macovei se leaga de personaje implicate in Tigareta II- si de colaboratori ai acestora intru infractiuni ulterioare, legate de trafic de armament, tigari- armament.

    2. Acoperire juridica a marii criminalitati organizate de catre Monica Macovei:
    a. Monica Macovei a fost implicata in acoperirea juridica a traficului de armament si tigari desfasurat de fratii Gadban- aflati in legatura cu Frontul National de eliberare a Palestinei. Tigarile erau introduse in Romania cu colaborarea infractionala a lui Gheorghe Florica. De contrafacerea juridica a actelor si a operatiunilor se ocupa Monica Macovei.
    Operatiunile de mare infractionalitate transfrontaliera desfasurate de fratii Gadban, cu implicarea lui Gheorghe Florica- si beneficiind de asistenta Monicai Macovei- au fost protejate si de Virgil Magureanu si colaboratorii sai (Business Woman era o firma acoperita a SRI): Traian Basescu asigura protectia desfasurarii traficului de armament,.

    b. Monica Macovei a fost implicata in acoperirea juridica a traficului de armament- tigari desfasurat prin “agentul” Khalil Kassan (in beneficial Frontului National de Eliberare a Palestinei si organizatiei Al Fatah) cu implicarea generalului Gheorghe Florica si cu sprijinul lui Alexandru Bunea- un apropiat si om de legatura al lui Traian Basescu, fost secretar de stat in Ministerul Transporturilor (cand TB era ministru).

    c. In decembrie 1999, cu sprijinul direct al lui Traian Basescu- minsitru al Transporturilor, in epoca- fostul ofiter al servicilor armatei, Cornel Purcarea ,punea bazele unui amplu trafic de armament si substante explozive prin firma ROMAGRO CEREAL SRL- asociat principal fiind Bilal Wehbe. In afacere a participat si cel care, la sfarsitul anilor 1990 si in prima parte a anilor 2000, a fost unul dintre principalii furnizori de arme (prin operatiuni de criminalitate organizata transfrontaliera) ai miscarii Hezbollah si ai UNITA- numele lui este Bakri Imad Abdul Reda (un apropiat al lui Cornel Purcarea).

    In aprilie 1998, Cornel Purcarea si Bilal Wehbe au fost implicati in “Tigareta II”, in stransa relatie cu Jamal Al Atm, asociat cu generalul Gheorghe Florica in firma Business Woman- avand-o ca avocat pe Monica Macovei.

    Dupa izbucnirea scandalului Tigareta II, in 1998, Jamal Al Atm a “fugit” (a se citi, a fost scos) din Romania si, pe de alta parte, prin protectia lui Traian Basescu si a serviciilor au fost tinuti “departe de justitie” unii dintre cei implicate in traficul transfrontalier tigari- armament. Este vorba, in primul rand, de Cornel Purcarea si Bilal Wehbe.
    Generalul Gheorghe Florica, implicat in mari operatiuni de criminalitate transfrontaliera prin mai multe firme (nu doar Business Woman dar si, de exemplu, prin SC Romolt Imex SRL) care au operat, in mare parte, contrabanda tigari- armament atat pe Otopeni militar cat si in porturile romanesti, a fost un “capat de fir” care, odata derulat, ar fi putut duce la cei implicati la nivel inalt in astfel de operatiuni.
    Din ratiuni a caror detaliere este inutila, anchetele s-au desfasurat nu doar incet, dar si conducand catre drumuri infundate.

    Unicul care “nu a putut fi facut scapat total” a fost, totusi, Gheorghe Florica. Arestat initial in mai 1999, a fost eliberat dupa aproximativ doua luni, in urma unor puternice presiuni politice. Cei cu memorie buna isi vor fi amintind comunicatul ridicol prin care Parchetul militar “isi recunostea vina” – ceea ce, ulterior, l-a ajutat pe Gheorghe Florica sa castige niste bani de la statul roman, pe motiv ca ar fi fost arestat fara temei!

    In timpul guvernarii Adrian Nastase – in 2003, mai exact- Gheorghe Florica a fost condamnat la sase ani si patru luni de inchisoare, in urma cercetarii implicarii sale in diferite cauze, traficul cu tigari (tigari = “precursor” armament) avand cea mai mare greutate. Unul dintre dosare chiar viza contrabanda de proportii cu tigari prin portul Constanta si aeroportul militar Otopeni.

    Monica Macovei s-a implicat activ in sustinerea si disculparea lui Gheroghe Florica (lucru de asteptat, intrucat ea insasi era implicata in marea criminalitate organizata transfrontaliera) – initial (mai exact, pana la sfarsitul anului 2004) in calitatea sa de “varf” al APADOR CH.

    Incercarile Monicai Macovei de a folosi societatea civila, la inalt nivel, pentru acoperirea marii criminalitati transfrontaliere o descalifica uman si professional si o recomanda ca fiind o adepta a infractionalitatii.

    Odata cu instalarea Monicai Macovei in functia de ministru al Justitiei, cu sprijinul direct, nemijlocit al lui Traian Basescu (chestiune fireasca intrucat erau vechi colaboratori in materie de mare criminalitate organizata) soarta lui Gheorghe Florica s-a schimbat radical.
    Cu Gheorghe Florica s-a intamplat un fapt unic in Romania.
    In ianuarie 2005, imediat dupa instalarea Manicai Macovei in functia de ministru al Justitiei, autoritatile romane au incheiat “un acord” cu Gheorghe Florica, angajandu-se sa-i plateasca 19.794 euro (10000 euro daune, considerand ca “9794 euro acopereau cheltuielile de judecata”) pentru “arestarea ilegala din 1999”.
    Gheorghe Florica renunta astfel, la procesul intentat statului roman la CEDO- iar CEDO radia, de rolul sau, dosarul deschis impotriva Romaniei.

    Tot atunci, Monica Macovei a sprijinit repunerea generalului Dan Voinea in functie, la sectia Parchetelor Militare, pentru a avea siguranta ca nici unul dintre cei care desfasurasera operatiuni de mare criminalitate transfrontaliera (tigari- armament) – in care era ea insasi implicata puternic- nu va fi anchetat, judecat, condamnat.
    (Pentru a preveni orice intrebare fara sens, de tipul “de ce l-a repus pe Dan Voinea in functie cata vreme in timpul fostului sau mandat fusese retinut Gheorghe Florica timp de doua luni?” precizez anticipat: pentru ca Dan Voinea avea vulnerabilitati si raspundea la toate comenzile).

    IMPORTANT:
    In zilele urmatoare voi aborda, separat si in detaliu, relatia (privind implicarea in marea criminalitate) intre Monica Macovei si firma GIPP- apartinand, formal, generalului Dumitru (Mitica) Iliescu- la sediul careia (in epoca, in strada Turbinei nr. 21, cartierul Floreasca) au fost aduse si descarcate, in noaptea 16/17 aprilie 1998, cele 750 baxuri cu tigari, “constatate lipsa” in Operatiunea “Tigareta II”.
    Voi revela si relatia care se stabileste intre GIPP- Monica Macovei- Traian Basescu- trafic de armament- Viktor Bout.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *